Productoras Independientes Audiovisuales Federadas

Piaf Federazioa, sei lurralde-elkartek osatzen dute: guztien artean 180 enpresa ekoizle biltzen ditugu, eta ikus-entzunezkoen sektorean ordezkaritza handiena duen patronaletako bat gara.

Berriak

Zuzendaritza Batzordea

Piafeko Zuzendaritza Batzordea honako hauek osatzen dute

• Antonio Mansilla AVAPI (Presidente)
  • Manuel Gómez AEPAA-APRIA (Vicepresidente)
  • Marian Fernández IBAIA (Vocal)
  • Albert Serra PAC (Vocal)
  • Mario Madueño AMA (Vocal)
  • Gaizka Aranguren NAPAR (Vocal)

HELBURUAK

Helburu nagusia da ekoizpen-sektorearen interesak defendatzea mota guztietako pertsona, organismo eta entitateen aurrean, bai publikoak, bai pribatuak, estatuan zein nazioartean. Gaur egun, Piaf-ek bere ekintza-planaren erdigunean jartzen ditu ikerketa eta sektorearen garapena sustatzea; sektoreari buruzko datuak bildu, antolatu eta argitaratzea, ondoren ikus-entzunezko merkatuaren azterketak, prospekzioak eta analisiak egiteko; ikus-entzunezko merkatuko gainerako eragileekin akordioak, itunak eta hitzarmenak ezartzea, besteak beste.
Gainera, Piaf-ek ikus-entzunezkoen ekoizpena sustatzeko eginkizuna ere badu, ekonomia aldetik buruaskia den industria baten egonkortasuna eta hazkundea ahalbidetuko dituen ikus-entzunezko legedia sustatuz, eta industriako sortzaile eta profesionalen lana defendatuz.
Piaf ere topagune bat da. Eztabaidarako eta ideiak trukatzeko foro bat, etengabe aldatzen ari den industria baterako konponbideak eta hobetzeko bideak elkarrekin pentsatzeko

Piaf zerbitzuak

• Elkarteko enpresentzat interesgarria izan daitekeen ikus-entzunezko sektoreari buruzko informazioa etengabe bidaltzea.
  • Bazkideen iritziak eta proposamenak jasotzea ikus-entzunezkoen sektoreko gaien inguruan.
  • Elkarteko enpresek lehentasuna duten sektoreko jarduera interesgarriak proposatzea.
  • Federazioaren proposamenak defendatzeko iritzia eta parte-hartzea tailerretan, estatuko eta nazioarteko mahai-inguruetan.
  • Hainbat autonomia-erkidegotako ekoizpen-enpresen, organismoen eta erakundeen arteko topaketak ezartzea, akordio profesionalak ezartzekol.
  • Elkarteko enpresek nazioan zein nazioartean jaialdi, merkatu, foro eta bestelako topaketetan parte har dezaten sustatzea.
  • Federazioaren komunikazio-sareen bidez, enpresa elkartuek gauzatutako proiektuak zabaltzea eta sustatzea.

Productoras Independientes Audiovisuales Federadas
gerencia @ piaf-federacion.com